Haber

Sons of the Forest’ın ilk büyük güncellemesi yayınlandı! Planör ve dürbün eklendi

ormanın oğulları ‘in ilk yaması yeni bir mini patron savaşı, dürbünler, planör, savunma duvarı kapısı ve kapı kilitlerinin yanı sıra birçok yeni özellik ve oynanış iyileştirmesi getirdi. İşte Sons of the Forest’ın ilk güncellemesinin detayları…

SONS OF THE ORMAN’A EKLENEN HANG GLIDER VE NESNELER

Sons of the Forest’ın Erken Erişim’de yayınlanmasının ardından ilk güncellemesi yayınlandı. İlk güncelleme ile birlikte deltakanat veya bilindiği adıyla yelkenkanat (Hang Glider) ve dürbün oyuna eklendi.

SONS OF THE ORMANIN İLK GÜNCELLEMESİ YAYINLANDI

  • Dürbün (Dürbün)
  • Yelken Kanat (Askı Planör)
  • Savunma Duvarı kapısı
  • Gıda sığınağına oyun ortasında patron savaşı eklendi
  • Seçenekler ekranına sıfırlama ayarları eklendi
  • Kayıp Virginia deri takım kıyafeti haritaya eklendi
  • Kapı kilidi eklendi
  • İnşa edilen küçük yapılar (mobilyalar) artık işlenebilir ve işlendikten sonra farklı bir yere taşınabilir veya eşyalarını almak için atılabilir.
  • Ek hikaye öğeleri eklendi
  • Yamyamlar için yeni vesikalık ölüm animasyon varyasyonları eklendi
  • Kızgın yamyamlar artık ağaçlardan atlayıp saldırabilir
  • Küçük kuşlar artık yenilebilir
  • Oyuncu adı etiketlerini gizleme seçeneği eklendi
  • Mermi retikülünü ve yörüngesini gizleme seçeneği eklendi
  • Balık tuzağı suya yerleştirildiğinde, mevsim kış olmadığı sürece her 5-10 dakikada bir balık tutacaktır.
  • Bazı yamyam köylerine gözetleme kuleleri eklendi
  • Story Paper satın alımları artık kullanıcı merkezi yüzünü “yakınlaştır” olarak gösterecek
  • Yeni yapı türü eklendi: Tek Taraflı Apex (Tek Taraflı Apex). Eilen, kirişin ortasındaki boşluğu ve destekleyici kirişi dolduracaktır. Bükülmüş kiriş tarafına göre otomatik olarak hizalanır. Çeyrek günlük değişimleri otomatik olarak gerçek uzunluğa uydurur.

DENGE

  • Uyku bekleme süresi eklendi
  • Açık ve susuzluk dinlenme tahliyesi 0’a ayarlı
  • Çamurlu yamyamlar artık daha az kızacak
  • Oyuncuya ulaşabilecek yakındaki düşmanlardan Oyuncu Uyku Kesintisi olayları olasılığı eklendi
  • Yakacak odun kullanımını daha değerli hale getirmek için ayarlanmış yangın tahliye oranı
  • Meyveler biraya daha fazla doygunluk verecek şekilde ayarlandı
  • Güç içeceğinin ince ayarı, yarıya kadar daha fazla susuzluk ve daha az güç artışı sağlayacak şekilde ayarlanmıştır
  • Tüm şifalı bitkiler ve mantarlar tarafından sağlanan ince ayarlı doygunluk ve güç miktarı
  • Sert düşman sağlık ayarı, 1,25x sağlık değerine düşürüldü
  • Yamyam zırh sağlığı, zor modda 1,5 kat artırıldı
  • Kelvin’in balık yakalama görevi yakında sona erecek
  • Oyundan sonra çok fazla düşman bulunan bir mağaranın açılması düzeltildi.
  • Daha iyi AI yanıtı için bazı oyuncu yakın dövüş olayları ve aralıkları ayarlandı
  • Av tüfeği hasarı yarıya indirildi
  • Koltuk dinlenme miktarı 0,3’ten 0,7’ye yükseltildi
  • Yemek salonuna her zamanki Puffies eklendi
  • Aktif çok oyunculu oyuncuların ölçeği nedeniyle titreme sırasında artan sağlık

İYİLEŞTİRMELER

  • Geliştirilmiş kırmızı yamyam animasyonu ve karışımları
  • Dişi yamyam için sabit uyku animasyonu
  • Çok oyunculu mod için oyuncu efekti çabasını/boşta durumunu ayarla
  • Suyun derinliklerindeki ‘kabarık’ kütükler düzeltildi
  • Dünya konumlayıcıları için performans artışı
  • Oyuncu içeride doğduğunda kapakların ve kapıların zorla açılmasına izin veren Mantık eklendi
  • Bazı LOD’lar için düzeltme bazen gerçekten değişmiyor
  • Ölüm uyandığında çıkarken oluşan bir hata düzeltildi
  • Eşsiz/Hikaye öğeleri artık toplandığında donanımsal olarak donatılıyor
  • Kapı yönü artık oyuncunun yerleştirme sırasındaki konumuna göre belirleniyor, oyuncunun önündeki yüz iç taraf.
  • Geyik ve Geyik hareketi daha düzgün yol için ayarlandı
  • Oyuncunun üzerine oturduktan sonra ayağa kalkarken takılıp kalabileceği nesnelere bank yerleştirme yasağı
  • Yakın dövüş vuruşları ve dövüş için daha küçük sahne süresi eklendi
  • Duvar feneri için LOD’lar/optimizasyon eklendi
  • Vida deposunu yok etmek artık depolanan öğeleri dinamik alıcılar olarak ortaya çıkarıyor
  • Azaltılmış mercan resifi boyutlarıyla yenilenen plaj yunanları
  • Sığınak yemekleri bazı küçük aydınlatma sorunlarını düzeltti
  • Sığınak yemeğine radyo eklendi
  • Bay ve Bayan Puffton’ın masa kartlarını mesel pikaplarına çevirdi
  • DLSS dll belgesi 3.1.1 sürümüne güncellendi

HATA DÜZELTMELERİ

  • Kilitli kapılardan sopa ile geçiş engellenir
  • Kelvin’in oyuncu yapıları ekliyken ağaçları kesmesi düzeltildi (SONUNDA)
  • Sabit anahtar kart konuğu bunker eğlencesinde iki kapıyı açmaz ve bunker konutuna girmesi gerekmez
  • Su altında görüntülenmeyen hayalet planları düzeltildi (örneğin balık tuzağı)
  • Bazı su altı akışı işleme hataları düzeltildi
  • Çok oyunculu oyun bağlantısının kesilmesiyle ilgili bazı olası sorunlar düzeltildi
  • Giriş bağlamalarıyla ilgili birden çok sorun düzeltildi
  • Oyuncunun ipe tırmanırken öldükten sonra takılıp kalması düzeltildi.
  • Bir muşamba çarpışmasında bir kağıt amacı yerleştirebilme sorunu düzeltildi.
  • Topraklanmamış sütunlarda bulunan sabit yer savunma seçeneği, genellikle reddedilen geçersiz yerleşime neden olur
  • Savunma duvarı kütüğünün, günlük çeyrek varyasyonundan yapılmış bir direğe yerleştirilmesinin geçersiz yerleşimin reddedilmesine neden olması düzeltildi.
  • Küçük hayvan ölüm tuzağını yok ederek kaynaklarını iki kez geri alması düzeltildi.
  • Bir yangınla etkileşim halindeyken bir yangın çıktığında meydana gelen birkaç sorun düzeltildi.
  • Çubuklu sabit kaldırma tentesi bazen çubuğun otomatik olarak donatıldığında uygun şekilde donatıldığını algılamaz ve bu da hareketi gerçekleştirmeden önce gereksiz bir gecikmeye neden olur
  • Günlükleri otomatik olarak bölerek hayalet şema yapılarına günlük plakaları eklenmesi ve günlüğün düzgün şekilde tüketilmemesi düzeltildi
  • Bazı oluşturulmamış ana hatlardan belirli öğelerin kaldırılabileceği bir durum düzeltildi
  • Mağaraların belirli köşelerine giderken engelli mağara görselleri için ses düzeltmesi
  • Arazide çeşitli açık kaya/uçurum kenarları için düzeltmeler
  • Virginia’nın çantayı kapma etkileşiminin, çantayı almayla aynı anda tetiklenerek kötü bir oyuncu durumuna yol açabilmesi sorunu düzeltildi
  • Oyuncunun dirildikten sonra mızrakla saldırması sorunu düzeltildi.
  • Düşman zırh ayarının çalışmaması düzeltildi
  • Hayvan sayısı ayarının düzgün çalışmaması düzeltildi.
  • Yer saldırıları gerçekleştirirken eylemleri tetikleyebilen sabit oyuncu, bir dizi olası süreksiz takılıp kalma durumunu düzeltir.
  • Küçük kuşların oyuncudan korkmadığı bazı durumlar düzeltildi.
  • Tuş takımı girişleri için bazı yanlış klavye simgeleri düzeltildi
  • Çok oyunculu bir oyundan çıktıktan sonra başlık ekranında müziğin çalmaması düzeltildi
  • Sonbaharda öğütülmüş yapraklar artık görsel olarak çok fazla açılmamalıdır.
  • Oyuncu, elinde tuttuğu bir öğeyi donatmaya çalışırken ve envanteri maksimuma çıkarken artık bozuk bir duruma girmeyecek.
  • Bu süre boyunca saldırı/blok/savuşturmanın etkinleştirilmesini önleyen Taktiksel Balta ile hareket etmek için bir geçiş düzeltildi
  • Bir kolonu destekleyen bir kirişin çıkarılmasının, kolonu yeni donatısı ile düzgün bir şekilde yeniden bağlamayacağı ve basamaklı yeniden konumlandırma işleminden sonra hesaplanan yanlış kolon pozisyonuna yol açacağı düzeltildi.
  • Apex olarak kütüklerden odun yığını yüklemesi düzeltildi (geriye dönük değil)
  • Ara sahneler için oyuncu kaydetme sistemi eklendi
  • Kırık görünen kopmuş uzuvları yiyen mağara köpekbalığı düzeltildi
  • Bazı mağara giriş yarasalarının korkutucu yumurtlama yerleri düzeltildi
  • Bazı kartal levreği iniş/kalkış sorunları düzeltildi. Uzun ölü kütüğe bir levrek noktası ekleyin
  • Eğlence barınağında yürümenin ağaçların ve dünya dışı nesnelerin kaybolmasına neden olabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Yamyamlar artık pencerelere tırmanmak için uzun mesafeler kat etmeyecek
  • Kaydedilmiş bir oyuna yeniden katılırken istemcilerin artık gerçek döneme yüklenmemesine yönelik düzeltme
  • Nakavt sırasında tuttukları öğeler artık canlandırıldıktan sonra hatırlanıyor
  • Öğreticiler artık duraklatma menüsü açılırken kapanmaya zorlanmayacak ve bunun yerine görsel olarak değiştirilecek. Bu, oluşturucu eğitimini oyuncu gerçekten almadan önce almak için bazı eğitimlerin tamamlanmasını sağlamalıdır.
  • Yardımcı kitap tutulduğunda veya oyuncunun envanterindeyken oyuncu artık yokuş aşağı kaymayacak.
  • Artık hem lazer görüş hem de el feneri silah modlarını aynı anda bir tatar yayına ekleyemez
  • Çok oyunculu istemcinin günlükleri çoğaltabileceği bazı durumlar düzeltildi
  • Onarılan tahta yığınlarının elemanları gerçek konumlarına döndürmemesi düzeltildi.
  • Ağaç barınağı takılıyken ağaç kesildiğinde yüzen kütük düzeltildi
  • Sabit Vidalı Yapıları kırarken ses yok
  • Etiketli otomatik taşınabilir hafif atlar
  • Kelvin’in radyoyu düşüren radyoları yok etmesi düzeltildi
  • Virginia’ya verilen sabit silahlar, aslında cephane ve silah yükseltmeleri ile iade edilmiyor
  • Daha görünür hale getirmek için simgelerin karartma aralığı biraz değiştirildi
  • Başka bir oyuncu kafasının üzerinde durursa yere itilebilen oyuncular için düzeltildi
  • Şu anda tutulan silahtan silah yükseltmelerini kaldıran açılan kapaklar düzeltildi
  • Oyuncunun yüksek irtifada ölürken ölüm işaretiyle gerçek biçimde hizalanması sağlandı
  • Çıkarılabilir yüzer can yeleği
  • Bazı kalite ayarlarında bozulan yer değiştirmeli kazma resimleri düzeltildi.

SES

  • Geliştirilmiş ses CPU ek yükü
  • Bazı yamyam sesi/vokalleri iyileştirildi
  • Azaltılmış ses kekemeliği sorunları
  • Performans etkisini azaltmak için yüksek rüzgar gürültüsünün azaltılmış yoğunluğu
  • CPU maliyetini azaltmak ve performansı artırmak için azaltılmış maksimum ayak izi örnekleri
  • Patlamalar ve el bombaları üzerindeki sesli zil efekti, mesafe nedeniyle kesintiye uğramamak için patlamadan uzaklaştıkça azalacak şekilde değiştirildi
  • Eğlence sığınağındaki ilk tükürme yuvasına tükürme sesi eklendi
  • Fizik seslerine kısıcılar eklendi
  • Koşu, şelale ve sörf seviyeleri sırasında ayarlanan oyuncu kaya ayak izi
  • Kapı açılmadan önce sahnenin ortasında “Yere yat oğlum” sesine silahlı çatışma sesi eklendi
  • Sineklik, kemik yapımı ve küçük hayvan tuzaklarında tetiklenen ve sıfırlanan ses olayları güncellendi
  • Onarım aracı spam SFX, performans ve ses sorunlarına neden oldu
  • İplerden aşağı inerken bitmeyen sürekli ses döngüsü

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
casibommatadorbet
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort